Benim doktorum tetanoz aşısının bir etkisi olmadığını söyledi. Zaten artık hijyenik ortamlarda hastahanelerde doğum yapıyorsunuz dedi. Önemli olan bebek onun içinde tetanoz +boğmaca aşısı olman lazım dedi. Bunu devlet karşılamıyormus ama eczanelerde satılıyor dedi. Netten baktım 200 TL galiba emin değilim. Onu vurulucam iki hafta sonra. 36. Haftaya kadar vurdur dedi.