kubradogann Tugbashn 2 dozu da oldum sadece 1 2 saatlik kol ağrısı yaptı normal olarak onun dışında yan etkisi olmadı çok şükür olmanızı tavsiye ederim😊
Zzgee minik_koala_ve_annesi peki kaçıncı haftada itibaren yapıyorlar şuan 8+4 um hiç gitmedim sağlık ocağına kayıt açmadım gec mj kaldım sizce
Nskyhn Bayancorek ben de pazartesi olacağım da, aşıdan 1 gün sonra duş alın olayı falan var mı bı kaç kere okudum da burada 😂
Bayancorek Nskyhn Ben her zaman duş alıp gittiğim için sormadım hiç duş mevzusunu, o gün nasıl olsa almam diye. 🌸🤗
Canpolat Nskyhn ben duş aldım çünkü huyum hergün duş almak benim duramam 😀 ilk dozu oldum ertesi gün akşam duş aldım hemen bişiy olmadı 😀
btlbsr Nskyhn ben duş alıp gitmiştim zaten ebe direk iki gün su değirme demişti. Siz duşunuzu alıp gidin genede. Su değince belki ağrı olur bilmiyorum 🤷♀️
Nskyhn -MinikveAnnesi- yaaa öyle mi 1 gün sonra mi alabiliriz 2 mı peki ona göre gitmeden dus alayım olmadı
gkbyza Eğer son 10 yıl içinde olmadıysanız bence olun dünyanın bin türlü hali var bir yeriniz kesilir ameliyata girersiniz doğum yapacaksınız çocuğunuz da siz de mikrop kapmayın
Ozlemsarap Haftada yaptilar ilk dozu bana 1 ay sonra da 2. Dozu var dediler 6 haziranda olucam ilk 2 gün bi kol ağrım oldu onun haricinde bisi olmadı bu aşı işi bebeği korumaktan çok sizin için 2 3 doktor görüşü aldım hepsi aynı kanida tamam hastanede doguracaksin planlı hersey ama olmaz olur doğum evde olur bi trafik kazası bisey olur seni bakteriden korumak için dediler hep artı doğumdan sonra 5 doza tamamlanirsa bu aşı bi daha 10 yıl boyunca tetenoza gerek yok dediler açıkçası ben tamamliycam bi daha hamile kaldığımda bu aşıyla uğraşmak istemiyorum