Kızlar benim bat 7 geçen Cumartesi yumurtlama akıntısını gördüm ovulasyonla takip etmiyorum adet bitiminden bu yana bi boş bi dolu değerlendiriyoruz. 3 4 gündür reglime çok olmasına rağmen aşırı bel agrim var ve bazen kasıklarima regl krampları giriyor sizce bu belirti mi başka bisey yok su an