minipanda merhaba, ben de aynı marka testle reglime 6 gün kala yaptım aynı sizin gibi çıktı ertesi gün kaset test yaptım onda da silik çıktı hemen kar vermeye gittim beta 44 çıktı hamile olduğumu öğrendim🥰 bence mutlaka kan verin bu test çok hassas ölçüyor