Elfs Haticenur4 benim ki erkek valla bilmiyorum ben 40 hafta olsun öyle doğsun diyordum doğum korkusu falan vardı ama 3-4 gündür baya kötüleştim 1-2 gündür doğsun diyorum. Ne dedi doktor size?
Haticenur4 Elfs aynı şekilde bende karnımda dursun diyordum korkuyordum ama artık çıksın istiyorum doktor bekleyelim dedi bekliyoruz
Nessozz Haticenur4 39+4 üz bizde. Nişanım geldi 2 cm açılma var ptesiye kadar kendi gelmezse suni ile doğum başlatılacak :(( kendi gelsin diye dua ediyorum 🥺
Ynme Aylinnnnnnn Haticenur4 Seninle aynı durumdayım şu an 40+2 deyim pazartesiye suni deneyeceğiz. Ben bekleme taraftarıyım doktorum da riske girmek istemiyor sanırım
Nessozz Haticenur4 hayırlısı olsun sağlıkla kavuşalım da nasıl olacaksa olsun artık 😕 sancı var da bir işe yaramıyor saçma sapan düzensiz sancılar doğruuyorum sanıyorum her seferinde 😂😂😂
Elfs ilkanneligimmm teşekkür ederim 🙏 kontrole gelmiştik 40+3 dü hep normal doğum istemiştim nst kötü geldi 2. Defa çektirdi o da kötü geldi hareketleri yavaşlamış dedi normal doğumu denemek istersen deneriz ama o da risk iyice yorulacak zaten bebeğin yorgun küvöze girebilir dedi ki normal doğumu çok destekleyen bir doktor. Öyle olunca beni 1 saat içinde sezaryene aldı. Bebeğim çok iyi Allah’a şükür. Çok güzel bir duygu korkulacak hiç bir şey yokmuş Allah isteyen herkese nasip etsin ve yavrularını korusun 🙏
ilkanneligimmm Elfs ayy maşallah benimde yarın randevum var aynı şekilde doktorumda normale yatkın bir kadın, nst’yi merak ediyorum bende bakalımm bana ne diyecek yarın 39+0 oluyorum 🙈 banada dua edin lütfenn 🌸
Ynme Haticenur4 Hiç korkma bebeğin hareketlerini iyi takip et. Normal olması dha iyi olur kendi sancisiyla gelmesi
Haticenur4 Elfs amin inşallah bügün miğde bulantım ve bel ağrım var şeffaf sümüksü kıvamda bir şey geldi nişanmı acaba o bilginiz varmı bununla hakkında
Elfs Haticenur4 nişan olabilir kimi beyaz renkte olabilir diyor ama nişan gelince ne zaman doğacağı belli değil ki. N’aptınız var mı bir durum?