Zeyzey_12 otobüsle çok pahalı olur bence ablanız gardrops hesabı açsin puset ve kıyafet için ilan koysun 5-10 tl ödeyip satın alın, ürün böylelikle gelişi cok daha ucuza gelir. Daha önce böyle bir yontem denemedim fakat Ben gardropstan daha önce alışveriş yaptm ama boyle bi durum yaşamadım. biri bana bisi göndermek istese ya da ben göndermek istesem deneyebilirim belki mantıklı çünkü normal kargo anlasmasiz olunca çok pahalı oluyor otobüste çok ucuza getircegni sanmıyorum aklıma geldi yazayım dedim