2_kezannelik inanın ben de en çok o durumdan korkuyorum herkes diyor ki bebeğimi göreceğim falan ama ben görmek istemiyorum onun o şeklini o kanlı halini ondan sonra bebek çıktıktan sonra dikildiğimi hissetmek bunları bilmek bile ödümü koparmaya yeter panik atakla hiçbir alakası oldu düşünmüyorum eşime de söylüyorum sen olsan hangisini seçerdin tabii ki uyutulmayı diyor o bile o an kesilmedir şudur budur görmek istemem diyor cesaretle alakalı bir şey olabilir ama ben görmek ve travma yaşamak istemiyorum hani aklımda kalmasın zaten doktora da söyledim genel olmak istiyorum diye bakalım inşallah anesteziciler beni zorlamaz vallahi zorlarsa da ben o anı görmek istemiyorum hissetmek istemiyorum diyeceğim bilmek istemiyorum yengem de diyor ki genelden sonra uyanınca çok aşırı ağrım oldu falan filan e spinalde de ağrısı olanlar da yazmış hissedenler de olmuş herkes de farklı o zaman bu durum siz de mesela uyanınca çok aşırı bir ağrı hissettiniz mi yani illaki oluyordur ama öldürecek derecede miydi yengem diyor ki sanki beni kesip köşeye atmışlar gibi hissettim öyle ama bilmiyorum ağrı kesici falan artık istiyorum isteyeceğim ay inşallah Bir sıkıntı olmaz