İyi geceler herkese nasipse 6 Haziran’da doğumum var ve panik atak hastasıyım ileri derece olmasada bi sefer hastanelik olmuşluğum var ve gün yaklaştıkça korkar oldum sezeryan olacak doğumum spinal düşünüyoruz acaba doğum esnasında panik atak geçirir miyim vs diye merak ettim başına gelen var mı ? Varsa nasıl yol izlediniz doktorlar hemen müdahale ediyorlar mı ?