Bahar0101 valla mide bulantılarım oluyodu özellikle de öğleden sonra lavaboya koşardım her defasında tamam kusucam diyodum ama sadece boguruyodum boguekten gözlerimden yaşlar gelirdi hiç kusmadim sadece bulantilarla geçti ara ara
Arti genel olarak çoğu yemeği yiyodunbazi çok sevdiğim yemekelrj yiyemiyorum çok tuzlu yeme isteğim geliyodu yiyorum da hala yani ne bileyim bünye meselesi de olabilir herhalde çok yoğun baş ağrılarım da oluyo bunlar hep öyle yoruluyodu ne bı baş dönmem ne bı kusmam var bir şeyleri tiksinti etme yok gibi gibi yani kncesi de sevmediğim şeyleri hala sevmiyoerum bilmiyorum cokgarip yani