Merveesila01 Bebetonun_motheri normal ya bende de ağrı oluyordu kasıl ağrısı rahim gibi doktorum normal oldugunu demişti sonra kalmadı hiç
Bebetonun_motheri Merveesila01 Ay canım beni cok ferahlattın valla Çevredeki insanlarda korkutuyor beni rahime vurmamasi lazim bebegin yoksa cikmakmi istiyor felan diyorlar Galiba bebis büyüdüğünden karnimin içleri bile arada cızır cızır yirtiliyor gibi hissediyorum
Krnn1 findiklibadem ben hissettim hiç gaz ile aynı şey değil. Bildiğin içerden bişey vuruyor 17. Haftada hissettim. Eminim hareket olduğuna. Karıştırma oranı çok düşük bence.
Suhedaa Merveesila01 benim ikinci gebeligim 19. Haftada hissetmeye basladim suan 20. Haftam net hissediyorum ama tabiki bir iki ay sonra tam hissedilir
Krnn1 findiklibadem ilk başta sadece yatarken oluyordu sadece şimdi gün içinde ayaktada hissediyorum ama çok nadir.
Aybeniz_akkaya findiklibadem ben ayakta uzun süre durduktan ya da hareket ettikten sonra dinlenince tekmeliyor. Yemek yiyince de tekmeliyor, mutlu oluyor. Sanırım benim gibi obur olacak. 🤣