FeriDee merhaba abla Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah.bizde 37+5 kartal Lütfü Kırdar eytim ve arasdirma hastanesine gidiyorum son haftalar deye sık sık çağırıyorlar 3kere neteseye girdim ..ama çatı muayenesi olmadım çünki doktor doğum Sırasında oluyor dedi.korkma