Dansedenwu Arkadaşlar 39.haftamı doldurdum.Doğuramıyorum.Nerede benim gibi olan hamişler.Nasılsınız ? Stres,gerginlik var mı ?
Klcaysgl Dansedenwu 39+2 bende öyleyim valla cnm ne sanci var ne ağri sizi normal herşey burda okuyorum çati muanesinde nişan geliyomuş tetikliyomuş ama tik yok yerini sevdi herhalde oğlum
FeriDee Dansedenwu 38+6 dayım üstelik erken doğum riskim vardı ama ne gelen var ne giden… 2.gebelik oğlum 38+4 de gelmişti ama kızım gelmek bilmiyor. Devlet hastanesi olduğu için ne açıklık ne çatı muayenesi ne de nst bağlandi. Korkmuyo da değilim
Yesim Dansedenwu Arkadasım da 40. Hafta da doktoru cinsel ilişki tavsiye etmis normalden de uzun olabilir demis ertesi gün doğurdu 😂 aklında bulunsun işe yarar mı yarar ☺️
Zuhalsareelif EsmaNur1412 kac kılo bebegınız zorlanmıyormusunuz agırlastımı ıyıce bende. 38deyım beklıyorum
Dansedenwu EsmaNur1412 Maşallah.Galiba benim de öyle olacak.Doktorum bekleyeceğiz dedi.Bir an önce doğurup kucağıma almak istiyorum ben de
goldumsu Klcaysgl ben defalarca çatı oldum ama hala gelmedi bebiş 😭 hatta 1 cm açıklıkla 4-5 muayene oldum bi hafta da en son gittiğimde yine açılmamıştı🤦🏼♀️
Dansedenwu FeriDee 41.haftaya kadar beklemek gayet normal.Hiç korkmayın.Sadece beklemesi insanı bunaltıyor 😊
AyselDemir FeriDee merhaba abla Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah.bizde 37+5 kartal Lütfü Kırdar eytim ve arasdirma hastanesine gidiyorum son haftalar deye sık sık çağırıyorlar 3kere neteseye girdim ..ama çatı muayenesi olmadım çünki doktor doğum Sırasında oluyor dedi.korkma
Dansedenwu Yesim Onu bende duydum ama herkes uzak olsun istiyorum benden.Zaten hava sıcak bunalıyorum iyice 😂😂
hulyagks Benim de erken dogum riskim vardı ilaçla durdum kaç ay ama şimdi birsey yok 37 bitti bnde de
Dansedenwu hulyagks Maşallah.Erken doğum riskine rağmen 37.haftayı doldurmuşsunuz ne güzel.İnşallah 38.-39. da çok bekletmeden gelir 😊
Dansedenwu Melody1 Benim de öyle gece en az 4 kere uyanıyorum hareketlerine.Karnım bi o yana bi diğer yana gidip duruyor.Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah ❤️
Nessozz Dansedenwu 38+6 düzensiz sancılar dışında bişey yok 😕 salı günğ hem kontrol hem çatı muayenesi var bakalım ne olacak 💁♀️ İnşallah bi giderim 4 5 cm açılma vardır yatış verirler😂😂😂 rabbim cümlemize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻