mlssrn minomino jelibon aşerdiö resmen ekşi olanlarından çok yedim ilk aylarda sonra geçti zaten isteğim😅
Devrimuygar minomino ben gebeliğimi çok geç öğrendim ve jelibonu oldukça fazla şekilde tükettim şuan bebeğim çok sağlıklı çok şükür 🤲
Night minomino valla çok yiyorum çünkü en sevdiğim tatlı ve şekerlemelerinden :D şuana kadar bişey olmadı 7. Ayımdayım şekerde normal çıktı