merve21_ hiç bilmiyorum kuzum daha 4 aylik olduğum için konuşmadım hani devlette de yapabilme durumum olduğu için ama ilk hamileligimde boş gebelik geçirmiştim gitmediğim hastane kalmamıştı herkes gebelik var sanki diyordu o doktoru önerdiler hemen anlıyor herseyden dediler Bi gittim daha cihazı karnima tutmadan bana bu geciktirilmis boş gebelik hemen yatış niye beklentiler bu kadar dedi neredeyse 3 aylik olmuştum sayesinde iyi oldum o yüzden ikinci gebeligimde de doktor Adnan Şahin e gittim ilgili güler yüzlü ve en önemlisi bilgili yılların doktoru ve tanınmış bence gitmelisin muayene ücreti uygun olduğu için ben dogum ücretinin de uygun olacağını düşünüyorum