Englishteacher Beli 12+3ken gittik kız gibi görünüyor 10gün sonra tekrar bakalım dedi doktor 13+5te gittik kız dedi pembe elbiseler alabilirsin dedi ☺️
Sinemiraz Benimde 17 mart görünüyor 11+6 da doktor kız dedi 13+6 da yani dün başka bir doktor erkek dedi 😳 16. Haftaya kadar beklicem bende
ElifMete Feyzanurumsu bi doktor %99 kız dedi ama baska bi doktora gittim erkek dedi anlamadımm suan yanı bir dahakı muaynede kesınleşir herhalde 🤗
zgepolat Merhaba bizde mart sonu bekliyoruz ama şimdiden 4 gün önde gidiyor. Bakalım inşallah zamanı gelmeden sürpriz yapmazsa
Mrstugrul Kardii kaç haftalikksin canim. Benim bugun tam 15. Doktora hic sormadim dogum ne zaman diye o da soylemedi. Uygulamada benim de 14 gorunuyor