Mrstugrul Kardii kaç haftalikksin canim. Benim bugun tam 15. Doktora hic sormadim dogum ne zaman diye o da soylemedi. Uygulamada benim de 14 gorunuyor
rodin123 Benim subat sonu mart başı gibi dedi doktorum ama bakalım kızım ne zaman gelmek isterse artık 😂🙈
Englishteacher Benimde mart kızlar 16sı görünüyor bakalım bebiş ne zaman gelicek. Cinsiyetini öğrendik kızım olucak Rabbim nasip ederse sağlıkla gelsinler 🐣🐣🐣
Beli Englishteacher Englishteacher kaçınca hafta öğrendiğim cinsiyetini benim ki 12 haftalık simdi ama küçük dedi doktorum
Englishteacher Beli 12+3ken gittik kız gibi görünüyor 10gün sonra tekrar bakalım dedi doktor 13+5te gittik kız dedi pembe elbiseler alabilirsin dedi ☺️
ElifMete Feyzanurumsu bi doktor %99 kız dedi ama baska bi doktora gittim erkek dedi anlamadımm suan yanı bir dahakı muaynede kesınleşir herhalde 🤗