Ays_cskn Lale52 14 de falan cikmaya basladi oncesindede vardi lakin siskinlikdi harekeketleri hafif olarak 15 16 gibi hissettim simdi 21.haftadayiz gayet duzenli hissediyorum ozellikle gece dinlenme durumunda☺☺
Htc3866 cansualisa aynı bende iki haftadır bekliyoruz bu hafta da gideceğim bakalım merakla cuma gününü bekliyorum
Htc3866 Lale52 ilki sezeryan olduğu için midir nedir daha bebek bile görülmedi sadece kese var ama bayağı göbek çıktı bende moral sıfır
Lale52 cansualisa ben düzensiz Beta artışı yaşadım bakıyor doktor sürekli bebek yok kese yok en son küçücük büzüşmüş bozuk kese görüldü zorla ve kürtaj oldum bu benim ikinci gebeliğim Di ilkini de covid sebepli 30 haftalılken kaybettim şimdi 3.bu işte bakalım
cansualisa Lale52 allah birshaa yaşatmasın inş keseyi gördük şükür 8 9 milim dddi köyden dönünce gidicemmm inş bebeğimi kalbini de duyarım ❤️
Yasemibrahim Lale52 bu gece tam 19 haftalık oldum gören direk dio AA sen hamilemisin Die bu kadar cok yoktu göbeğim 2 haftada patladı dısarı resmen 5 aylık degilde 8 aylık oluyorum akşama dogru 😂 hareketlerini 16 da ufak ufak hissettim 😊
mhmmddgc Lale52 17.Haftada hissettim hareketlerini karnımda 21.haftada çıktı omdan çncr kimse anlamıyordu😂😂
Lale52 cansualisa oh çok şükür tabiiki herkesim aynı olmak zorunda değil inşallah duyarsınız kalp atışını da hayırlısı ile