2022Mom2022 ogretmenHnmm sen bilirsin ama beklemenin bi anlamı yokki varsa zaten kesin çıkar seninde için rahatlamış olur
ogretmenHnmm Annesininportakali53 2 gün sonra bir daha yapayim diyorum canım dayanabilirsem kam testini de biraz daha durayim diyorum dayanamazsam onu da yaptırırım :)
Zey_nep57 ogretmenHnmm aynen sonra yine yaparsin zaten varsa 2 veya 3 güne belli olur hem kan testi yapma bunda çıksın sonra yap
Tospikannesiiiii ogretmenHnmm yani yok gibi de var gibi de canım bilemedim erken gebelik testi alsana
ogretmenHnmm Tospikannesiiiii https://imgyukle.com/i/RAZT9c elimde kaset test vardi ondan yaptim suan eczaneye gidemem yakın yerde yok
atomcekirdei12 Benimde adetten 4 5 gün önce böyle çıkmıştı ama önemsememiştim çok belli olmuyordu sonra adetim gecikince yaptığımda koyulaştı kan verdiğimdede 289 beta çıkmıştı inşAllah seninde öyledir
ogretmenHnmm atomcekirdei12 inşallah benim de öyledir ya çok istiyorum Aralik ayinda kimyasal gebelik geçirmiştim ondan sonra da hep duzensizlesti geç olmaya basladi hatta geçen ay adet olmamıştım 1 ay 27 şubatta oldum sonra 29 nisanda oldum adet söktürücü kullandim onda da 8 gün sonra anca gelebilmisti mart ayinda adet olmadim yani inşallah bu ayda bebis yüzünden gecikir
Tusami ogretmenHnmm gölge çizgilerle çok uğraşmış biri olarak sorayım canım bu gölge çizgi kaçıncı dakikada çıktı ??
sacmalamakizim ogretmenHnmm Çok ince bir çizgi var ama kesin bir şey demek yanlış olur bence insAllah vardır 😊
Tospikannesiiiii Tusami ya benim mesela regl öncesi yapınca böyle çıkıyo normal zamanım da bazı insanların regl öncesi beta az artış gösteriyormuş yanıltıyor işte
Gulcingezer ogretmenHnmm canim ordaki kuruma cizgisi gbi geldi bana cnmu benimde gecen oyle cikmisti hatirlarsan ne kdar var regl’ne ?
Tusami Tospikannesiiiii adetten önce yapmamak lazım testleri işte sonra sürekli test yapıyorsun ve çok yıpranıyorsun
TeoMom ogretmenHnmm Benim 50 çıkmıştı canım testi yaptığımın ertesi günü gitmiştim kan vermeye resim atıyorum burada çizgi hiç belli olmayan bir kaset test daha yapmıştım ama çizgi belli olmuyor diye resme almamıştım