Fatma0715 Sehrbnon12 tamam güzelim bende dediğim gibi nokta gibi bişey var beyaz bebek oluşuyor mu dediğimde doktorumun bana dediği bilmiyorum oldu.
Sehrbnon12 Fatma0715 https://imgyukle.com/i/RA4DRh ikiz benimkiler canım 2 tane kes işte sadece 5 haftalıkken
Sehrbnon12 Fatma0715 evet canım dur bi dk benim diger ultrason fotoda beyaz nokta var sen atsana ultrason fotosu varsa
NilAda16 Bende az önce doktordan çıktım 6+1. Keseyi görmek için gittim ama kalp atışını da gördük çok mutluyuz😍🥰🥰
Fatma0715 Sehrbnon12 daha önce bir düştüğüm oldu çok korkuyorum canım ya şuan kan sulandırıcı ekopirin ve oksapar 4000 kullanıyorum birde D vitamini
Sehrbnon12 Fatma0715 güzel düşün canım insallah hic bisey olmayacak uzan Bol bol dinlen biz 12 haftalık olduk ikizlerimle mide bulantısı iştahsızlık dısında suan iyi sende bi kac hafta sonra görürsün mide bulantılarnı falan ohooo😂
Fatma0715 Sehrbnon12 inşallah güzelim yaaaa yavrumun benimle olduğunu bileyim gerisi önemli değil hepsi gelir geçer Allah’ın izniyle ama evlat acısı gerçekten geçmeyen tek acı 😔♥️ Bol bol dua edin salı veya çarşamba kontrole gideceğim 🌹
Beyza-M Rabbim güzel haberlerle dönmemiz nasip etsin kızlar bu süreci hep güzel gecirelim inşallah ya 🤲🌸