Fatma0715 Ben ultrasona göre 5+2 lik hamileyim hanımlar ve dün doktor 1 hafta 10 gün sonra kalp atışını duymamız gerekiyor dedi sizce erken mi? Korkuya kapılmalı mıyım?
Sehrbnon12 Fatma0715 kız yok yok bende 5+0 da sadece keseleri gördüm 10 gun sonra tekrar gittigim de 6+3 de kalp atıslarını duydum bebeklerimi de cok şükür gördüm sende görürsün insallah endişe etme
Fatma0715 Sehrbnon12 ne bileyim canım ya doktor dedi ki ultrasonda bebek oluşmaya başlamış mı dedim bilmiyorum beyaz bi nokta görünüyor ya dedi bilemedim 
Sehrbnon12 Fatma0715 https://imgyukle.com/i/RA4DRh ikiz benimkiler canım 2 tane kes işte sadece 5 haftalıkken
mimar_anne Ben 6+4 de bebeğimi gördüm kalp atışını gördüm 7+5 te de gidecem dinlemek nasip olur inşallah bugün bende 7+1 im inşallah duyar gelirsin bebeğinin kalbini canım 🙏🏼😍
Fatma0715 mimar_anne amin inşallah canım Rabbim herkese sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊
Ayseeguulll Fatma0715 Hiçbirşey görünmüyor sadeve kese görünüyor 5 haftalıkta, 6.hafta gittim ben kalp atışını duyamadım şuan 7.haftadayım inşallah duyabilirim haftaiçi gidicem tekrardan