Semayavuz_69 çok haklısın
Hastane çantası için bebeklerin kıyafetleri hazırladm. Biberonlar emzikler steril ettim bugünde. Lohusa 3 takımım var onları yıkıcam. Gerisi ıvır zıvır çanta için.
Ama dqha dier kıyafetler falan yıkanmadı bebeklerin. Normal çamaşırda bitmioki makine içi boş kalsın die bekliorm. bitmiyo.
Enerjim halim olsa 1 günlk iş. Bugun azck steril işi yaptım nası yoruldm.
Sihirli bi değnek olsa ve dokunsak o yapsa falan 😀