Bbcrrr Rukiye24 evet 14-15-16 üçünde kırmızı gördüm artı garip bir şekilde 22-23 ünde de kırmızı oldu çok yani hepsini değerlendirdim bakalım..
gozdebbc Bbcrrr sen hamile olabilirsn ovulasyon testi adete yakın koyu şekilde ise gebelik oluyor kan testi ver bence 💕🥳
Rukiye24 Bbcrrr canım aslında belli olması lazım ovülasyon testi de gösteriyor onla dene nnce çıkar artık benim 15 16 sıydı yumurtlama
Bbcrrr gozdebbc evet doktor bana daha yeni oluşuyor ya da geç dölleniyor olabilir dedi pazartesi tekrar gidicem 🙏🏻🥹 adette olmadım bakalım olmam inşallah 😍
gozdebbc Bbcrrr hayırlısı olsun canım💐🥰 vitamin takviyesi kullanmaya başla önlem amaçlı folik asit falan Dr önermiştr
Bbcrrr gozdebbc 1 ay oldu folik asite başlayalı her gün düzenli içtim bana doktor önermişti kontrolle de gitmiştim çocuk yapmaya başlamadan çnce smear testi falan yaptırdım bi sorun çıkmadı çok şükür 🙏🏻😊 dua et olsun😍
Merve201119 Rukiye24 bence normal ozaman adetime iki gun kala 67 çıkmıştı demek bende 4 gun kala versem seninki gibi 20 lerde rakamla öğrenecektim
Rukiye24 Merve201119 hmm olabilir ben iki gebelik geçirdim ilki 322 falan çıkmıştı regl günüm sonra ikinci kimyasal olanda 151 falan
KeremikoBayky Cerennnn5858 5-500 arası her değer normal. Önemli olan katlayarak yükselmesi diyor doktorlar. 2 günde bir 2 katına yükselmeli