Cerennnn5858 Kızlar kan verdim akşam. Beta 29.44. Suan gün heaabınyapınca tam 4 haftalık. Gecen ayda kimyasal yasadım 25 le ogrendım. Değer düşük değilmi sizcede
Deletedmom_13 Cerennnn5858 bu değerle öğrenmen önemi yok. 2 gun sonra öğrendiğin değeri 2 katı artması önemli cnm. 2 gün sonra belli olur . Hayırlı olsn ❤
Feyzaaa1 Cerennnn5858 benim 14 Dü betam kızım şuan 15 aylık Allah istesin yeter değer falan önemli değil diyeceklerim bu kadar Allah gönlünüze göre versin inşallah 🌺
Bbcrrr Rukiye24 canımmm zamandır seni merak ediyorum yeni gördümmmm ayyy çok sevindimmmm ya 😍 dedim ama sana sen hamilesin diyeee yanılmamışım sağlıkla gelsin inşallah 😍
Merve201119 Rukiye24 bence normal ozaman adetime iki gun kala 67 çıkmıştı demek bende 4 gun kala versem seninki gibi 20 lerde rakamla öğrenecektim
Bbcrrr Rukiye24 tarih 29 ama hep bi gün önceden olurdum işte bekliyorum yine de 🙏🏻 Pazar da olmazsam öğlen kan vericem
Bbcrrr Rukiye24 evet 14-15-16 üçünde kırmızı gördüm artı garip bir şekilde 22-23 ünde de kırmızı oldu çok yani hepsini değerlendirdim bakalım..