Merhabalar,39 haftalık hamileyim Pazartesi günü mecburi sebeplerden dolayı sezeryan tarihi alacağız Allah’ın izniyle.Korktuğum için genel anesteziyle olmak istiyorum.Özel’e gidiyorum fakat sonda takılmasından çok korkuyorum.Sezeryan öncesi sonda taktıranlar için soruyorum,sizce de çok can yakıyor mu? Stres yaptım şimdiden.Son 2-3 günüm kaldı stresle geçiyor çok korkuyorum🙏🏻