Safiye_27 Ben de oldum. Adet sancımdan dokayı doktorum yapmıştı. Ultrasonda 1 tane görmüştü, ama işlem sonucunda bir avuç topladım dedi. İşlemi olduktan sonraki ay hamile kaldım. Genel anestezi olduğum için mis gibi uyudum. En son saymamı istediler 2 yi hatırlıyorum sadece 😀 işlemden sonra adet kanaması gibi geliyor. Normaldir. Çamaşırınızı günlük değiştirin. Temizliğinize dikkat edin. Ertesi gün günlük hayatınıza devam ediyorsunuz. Hatta o gün işlemi oldum 2 saat sürdü benim. 2 saat odada uyumuşum. Sonra da dolmuşa bindim gittim.