Safiye_27 Aranızda histereskopi amaliyati olan varmı zorlukları nelerdir genelmi yoksa spinal anestezimi oldunuz şimdiden teşekkürler 🌼
belmayamac Safiye_27 Ben oldum canım genel anestezi ile. 2 tane polip vardı onlar alınmıştı. Korkulacak bi işlem değil 10 dk sürüyor zaten, uyandıktan sonra da ağrı acı ya da kanama lekelenme hiçbir şey olmadı bende
Sehrbnon12 Safiye_27 ben oldum canım anestezili 20 dk falan sürdü heralde yapısıklıklarım temizlendi uyandıgımda hic bisey olmadı canım sancım vs ağrım yoktu öyle yani ayaga kalktım 3 saatlik yol geldim canım
ParildayanYildiz Safiye_27 daha bu çarşamba oldum canım genel anesteziyle rahmimde perde vardı temizlendi 1 gün yattım hastanede çıktım ilk uyandığımda ağrım oldu hemen ağrı kesici verdiler birsuru serumlar verdiler şükür toparladım
star3star Safiye_27 tüp bebekle hamile kaldım.eşimden kaynaklı problemimiz vardı.fakat doktorum transfer öncesi herşeyi yapmak istedi. histeroskopi ile rahim içine baktı hiçbir polip yapışıklık vs yoktu çok şükür.embriyo tutunsun diye rahmime çizik atıp rahmi sağlı sollu genişlettiğini söyledi yarım saatlik bir işlemmiş(ayıldığımda eşime sormuştum).sadece işlem sonrası bir kaç gün kanamam olmuştu ağrım sızım olmamıştı
Balahatunn Benim rahmimde perde vardi. Histeroskopi ile alindi. Hatta ameliyat sirasinda rahmimde bi tane polip gorup onu da almis doktor. Ameliyat sonrasi ilk 1 saat cok agrim oldu. Ama o gun taburcu oldum. Ertesi gun de hafif agrim vardi. Kanama oluyor adet kanamasi gibi. Genel anestezi ile oldu.
Safiye_27 Balahatunn bende de sezeryan yeri iyilesmemesi var orayı duzeltcekler genel anestezi kolay oldumu peki
Safiye_27 ParildayanYildiz ay darısı benim başıma cnm bende sezeryan yeri iyilesmemesi var orayı duzeltcekler ağrılı olur galiba biraz anestezi den korkuyorum 😔
Safiye_27 star3star benimki sezeryan yeri iyilesmemesi var orayı duzeltcekler genel den de spinaldende korkuyorum cnm ya
Gmz-aykt Safiye_27 ben de oldum perde ve polip alındı aynı arkadaşların anlattığı gibi günübirlik bir işlem anestezi veriyorlar 40 dakka falan sürdü benim siz neden olacaksınız?
Safiye_27 Gmz-aykt bende istmosel var cnm yani sezeryan yeri iyilesmemesi var orayı duzeltcekler içi temizliycekmis iyileşmeyen yeri duzeltcekler genelden de spinaldende korkuyorum 😔
Balahatunn Safiye_27 genel anestezi en rahati bence. Hic bir sey hissetmiyorsun ameliyattan haberin olmuyor. Ameliyathanede uyanik olmak daha zor bence
belmayamac Safiye_27 Yok canım ben zorlanmadım bişey de hissetmedim. Rahim filmi çektirdiğimde daha çok zorlanmıştım o da genel anesteziyle olmuştu.
ParildayanYildiz Safiye_27 çok geçmiş olsun Allah şifa versin anestiziden hiç korkmayın uyutuyorlar uyanıyorsun anestizinin bir zararı olmuyo biraz ağrı oluyo ameliyat yerinden dolayı oda ağrı kesici serum takiyolarlar hemen zaten geçiyo
Gmz-aykt Safiye_27 geçmiş olsun neden oluyor ki o durum üzüldüm canım ama genel anesteziden korkacak bir şey yok ben özel hastanede oldum daha ameliyathameye girmeden baygın gibi oldum bı sey verdiler ne ameliyathaneyi ne de doktoru gördüm öyle soyliyim yani bitince odaya getirdiler bı iki saat ağrım oldu ama işlemlerimiz farklı benim daha ağrılı olabilir senin ki temizleme işlemi gibi bir şey
Yagmurryyc Safiye_27 merhaba ben 2021 senesinde histereskopi oldum , Anestezi alarak işlem gerçekleşti bir kac saat hastanede kaldım, adet agrısı gibi agrılar oldu 20 gün spor ve ilişki yasaktı onun haricinde kolay bir işlem acı sızı olmadı şükür
Ebruu91 Safiye_27 ben 2 kere histereskopi oldım polip aldırdığımda aynı gün hastaneden çıktım ağrı vs olmadı hafif kanama oldu. 2. Histereskopiyide rahmimde yapışıklık vardı onun için oldun bi gece hastanede kaldım o biraz ağrılı oldu ama ağrı kesiciden sonra sıkıntı olmamıştı tekrar yapışıklık olmasın diye rahmin içine balon yerleştirmişlerdi.