sdymtl Forumun bir yerinde daha bu konu konuşuldu. Ben ilacımın prospektüsüne baktım oral alın yazıyordu. Fekat perşembe doktor kontrolüm var ve sorup öğrenip yazacağım burayada🤗 Eğer ben yanlış biliyorsamda bende kafası karışan herkesle öğrenmiş olacağım🤓