Gizemmyigit Son zamanlarda dönen bebekler de oluyormuş, 34+1 oldk bizde ama 2 hafta sonra kntrlüm var ozmn öğreneceğim inş
Ozlemm Gizemmyigit insallah dogum pozisyonuna gecer bebeklerimiz ya... bebeklerin sadece % 4 ü makat gelisli oluyormus. Onuda biz gidip bulmayalim... 🙏🏻
Busrayldz Kizlar bende 37+4 üm benim oğluşum da dönmemis hâlâ bu ayin 20 si tekrar komtrolum var donmemis olursa sezeryan gunu vericek sanirim doktorum 😑
YesimDemirturk Bende 34+3um geçen hafta doktor dönmüş dedi ilk 4 gün falan ayağını göğüs kafesimin altında hissediyordum ama şimdi önceki pozisyonunu aldı gibi arada geriliyor sanki kafasını hissediyorum ve ayak el kismi hala sağ tarafta sol tarafta hiç hissetmiyorum tekrar mi döndü sıpa anlamadım ki
Gizemmyigit 34 haftalıkken dönmüş olsa mesela, bebekler sürekli hareket ediyor sonuçta yine kafası yıkarı çıkmayacak mı? Sürekli hareketli benim yavruşum, o yüzden merak ettim 😊
Ozlemm Gizemmyigit valla bilmiyorum. Anlamadim da nasil oldugunu. Sadece dogum Olacagi zaman doner diye dusunuyordum ama oyle degilmis 😂
MerveBeyza Benim ilk kızımda hemen dönmüştü ayaklar resmen göğüs kafesimin altındaydı bu hala dönmedi 30. haftada dönmemiş dedi doktor 31. hafta olduk inşallah döner hareketleri hep kasıklarımın orda hiç yukarda bişey hissetmiyorum galiba hala dönmedi