Kelebekkkkk merhaba bana da 35.haftada öyle dediler belki de 34 suan pek emin olamadım ancak ölçüm yaptıklarında hayati bir risk olmadığını söylediler 5in altına düşmesi risk oluşturuyormus ayrıca bebegin duruşu büyüklüğü gibi sebepler de suyu etkiliyor 3.gunde bir kontrole gidiyorum doktor önemli olan bebek hareketlerini nasil hissettigin dedi ultrason da haraketli bir bebek görüyorum dedi bende hareketlerini güzel hissediyorum artık doguma az kaldığı için sürekli kontrol altında tutacaklarinu söyledi suan 37+4deyim sali günü 38.haftasinda tekrar kontrolü var bende kendime çok stres yaptim günlerce ağladım ancak bu bebek için daha zararlı bol bol dua edin armut havuç bol su inşallah bir faydası olur allah hepimizin evladini sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin. Siz bebek hareketlerini nasil hissediyorsunuz?