Doktorunuz daha doğru bilgi verecektir tabi, ben 32 den sonra suyun doğuma kadar azalması normal bir süreç olarak biliyorum. Erken haftalarda azalmasının ise bir sürü sebebi var, lupus gibi hastalıklar, antibiyotik kullanımı, stres vs.. Benim suyum 24. haftada azalmaya başlamıştı, havuç suyu ve armut tükettim her gün, iki haftanın sonunda normal seviyelere geldi. Sonra ben çok havuç suyunu bir gün aralıklı tüketmeye devam ederek stres dolu iki hafta geçirdim ve suyum yeniden geriledi, sınırın epey altına düştü. Yine havuç suyuna her gün devam ederek yeniden bir miktar artış sağlandı. Şimdi 34+6 haftayım, suyum yine azalmış durumda, henüz doğum yapmadım, doktor sürecin normal olduğunu ve 38 e kadar idare edebileceğini söyledi. İyiyiz bence🤍🤗