VeraAnnesi Vanilyasekeri34 Ben de sıcaktan kendimi sağa sola atıyorum ama yok daha da bunaltıcı. 23 gün var daha üstelik 🤦♀️
Mrv135 hdemirr86 Benim migrenim yok o yüzden kullanmadım ama kullananlardan biliyorum. Bir araştırın hamilelikte mentol taşı kullanımını ona göre kullanın.
charlottececi Vanilyasekeri34 ayy ben de yanıyorum 😬 ikizlerimi kucagima alacagim kismetse, pencerenin karsisinda uzanıyorum surekli 🥹 benim de muhtemelen 12 gunum falan kaldi ya da maksimum 18 gun. 6 sinda karar verilecek 🙊😁
Burcubuket hdemirr86 mentol tasıda iyi geliyır birde patates baglayın kesip başım benimde cok agrır hamileliktede mahvetti bunlar rahatlatıyor biraz aklınızda olsun
nrsen Vanilyasekeri34 son 39 gün yanıyorum bacaklarm pişik olmuş. Kilotlu çorap giymiştim anamm nasıl fena