cinderella Burda kimin Doğumu geciktiyse çatı muayenesinden 3-4 saat sonra nişan geldi sancı başladı diyor kaç kişinin öyle oldu kızlar kimin başına geldi ki böyle bişey bende doktorumdan isticem artık hiç yapılmadı bana 39 hafta oldu
Aysa cinderella walla benim gecen hafta yapildi bisi yok bugun yine cati muayenesi oldum bakalım lekelenmede oluyor sonrasinda ama bakalım hayirlisi😊
Obsesifk cinderella doğum başlatmak için yapılanla normal yapılan arasında dağlar kadar fark var. Çatı darlığına bakmak için yapılan doğum başlatmaz
Pnrms cinderella çatı muayenesinde değil ama açıklık var mı diye muayene yaptırdım 2 yada 3 saat sonra hafiften sancılar girdi kalçamdan akşamına nişan sabah namazında da sancılarım başladı öğlende doğurdum 😂
Gulcandogansadi cinderella 39 haftalık olup bakmaması da çok garip 37 de bakıyolar aslında ama vardır doktorun bi bildiğimde tabi ben hem çatı muaynesi oldum hemde açıklığım için baktı ikisi farklı çünkü ikisinde de ne kanamam oldu ne başka bişey he sancım başladı ama baktıktan hemen sonra değil 2 cm açılmada kalakaldım öyle şuan 38+5 im bakalım ne zman olcak ☺️
cinderella Obsesifk bende öyle biliyordum aslında ama çatı muayenesi oldum akşam üzeri nişan geldi sancı başladı gibi yazıları okudum Burda acaba olabilir mi dedim bende yaptırıyım diyorum doktoruma belki bi ihtimal 🙏🏻
cinderella Melihaa siz kaçıncı haftadasınız bebek kanalda değilse o yüzden olmamıştır belki iyice aşağıda olması Gerek sanırım Benimki iyice indi ama gelmiyor
Melihaa cinderella 38.haftadayım olabilir belki ben biraz sabırsızım heralde ama 10 güne doğurmazsan gel dedi napıcak bilmiyorum 🤷♀️
cinderella Aysa benim bildiğim bebek iyice inmediyse gelmiyo nişan fln iyice kafasının kanala gelmiş olması lazım
OktayMeltemSahin cinderella bende öyleyim ya gıda değildir falan yazıyormuş üstünde baya araştırdım ama böyle giderse içicem galiba 🙄
cinderella OktayMeltemSahin ben yarın gidiyim şu Çatı muayenesini bi oluyum bende işe yararsa sana söylicem oda yaramazsa hint yağına kalacam mecbur
cinderella Gulcandogansadi ya genelde bebek iyice yerleşince kanama nişan fln geliyo diye biliyorum benimki iyice indi aşağıya belki bi umut 😄🙏🏻
cinderella Gulcandogansadi Doğum başlayınca yapıcam demişti benim doktor bekliyorum bekliyorum Doğum fln olacağı yok