annesinin_beybisi kızlar paralarima kıyamadım acaba halıları ben mi yikasam diye düşünmedim değil 😃 bu arada hayatımda hic halı yikamadim desem abartmis olmam😅 siz elde mi yıkıyorsunuz haliciya mı veriyosunuz ?
Emine003 annesinin_beybisi ben halıcıya verdim canım zaten erken doğum riskim vardı istesemde kendim yikayamazdim 😅 şükür şimdi 37+3 üm ama sende tehlikeye atma kendini şöyle ki kizken yıkadım halı ve onu çevirmesi felan çok zor ıslanıyoya daha da ağırlaşıyo biz karşılıklı çırpardik bide elimiz kolumuz kalmazdı ama çokta severdim 😅😅 bence sende halı yıkamaya ver gitsin canım
Sena1455 annesinin_beybisi halı yıkamak aşırı zor ve yıpratıcı bir şey. Ben hamileliğimden önce çok yıkadım ama hamileyken yapılacak bir şey değil. Aşırı güç uygulaman gerekiyor. Ben tavsiye etmem canım. Belki yıkarken sorun olmaz ama Allah korusun daha sonra ağrın olabilir.
Oesra Para yerine gelir. Canınızdan, bebeğinizden kıymetli mi ? Ben burda bir postta okumuştum, halı yıkadım bebeğimin kalbi durdu diye. Şahsen ıslak çamaşır bile ağır oluyor ıslak halı indir kaldır gereksiz aksiyon bence.
annesinin_beybisi Oesra tabiki kiymetli değil yıkatmıcam gerekirse . ama sormak istedim yıkayan var mi diye😊
annesinin_beybisi Mihrimahvuslat ya kadın şuan doluyum dedi veremedim ama suan vermesem mi acaba diyroum ya koltuklarla birlikte 500 tl az para mı bence değil 😄
hunilimom annesinin_beybisi harcican su parası deterjan parası ile yıkamaya vermek daha mantıklı hem yorulmamis oluyorsun ben de vericem doğuma yakın
Elvanguzel annesinin_beybisi yani su,deterjan kuruma süresi ve onca emek boşuna Kendi annemler halı yıkamacı 3 yıldır annemlere Yıkamaya veriyorum ondan önce de veriyordum hiç elimde yikamadim kafam rahat tabiki emeğine yazık yani nerelere gitmiyor ki para
Deletedmom83940 annesinin_beybisi ay ne uğraşıyorsun ya ben halıcıya verdim gitti 185 tl tuttu 5 tane halı elim ıslanmadı ayağım ıslanmadı boşversene
annesinin_beybisi Deletedmom83940 300 tl + koltukları yikaticam toplam 500 tl ve suan öyle bir bütçem yok 😁
annesinin_beybisi altnbebek benim halilarim o ince halilardan değil 5 sene önce aldim halilarim yeni . incelerden alip bunlari kaldirsam israf olucakti boş yere 😃
eslemsi annesinin_beybisi kac ayliksin sonra doguruverme. Ben fircayla yikamadim lifi aldim elime lifledim
Deletedmom83940 annesinin_beybisi o zaman boşver hasta falan olursun hamile hamile ilaç falan da alamıyoruz şu an bebeğini bakmaya gelip halın pis mi diyecekler
altnbebek annesinin_beybisi haklısınız ama verin yıkamaya uğraşmayın ağır hiç kaldırmayın hele ki ıslak şeyleri hiç hiç kaldırmayın 👍