Susamtanesi16 Lojmanlar sehir yerlesimine biraz uzak, o yüzden tercih etmedik. Zaten ev kiraları da çok yüksek değildi, 500-600 lojmana verecegimize 1000 liraya sitede 3+1 tuttuk. Ama kiralar simdi arttiysa bilemem. Aracınız varsa lojman yaza da bilirsiniz, zaten dogumdan sonra bi süre eve kapanılıyor. Doğumu da özelde düşünüyorum, bir tane özel hastanesi var zaten. Memleketi yakin olanlar dogum icin gidiyor ama benim memleket İstanbul, gidemem okula başlayacak kızım da var, mecbur Şifa’da olacak doğum bi aksilik çıkmazsa. Şifa’da Yaser Bey herkesin memnun kaldığı bir kadın dogumcu. Hakkımızda hayırlısı olsun. 🤷♀️