aylinpalaa Sehrbnon12 ben görmüştüm faydasını herkese herşey iyi gelmiyor maalesef zofer de iyi diye duydum onu da deneyebilirsiniz isterseniz😊
Sehrbnon12 aylinpalaa sanada aynı şekilde canım sag salim kucaklarımıza alalım evlatlarımızı insallah
ada58 aylinpalaa benm çok bulantım oldu prilam sayesinde hiç kusmadım. 7. aya giriyoruz bir gün içmedim denemek için o kadar zor bi gün geçirdim ki ertesi gün tekrar aldım,deneyip bakın bence kötü hissederseniz içmeye devam edersiniz
aylinpalaa ada58 denicem inşallah bulanmaz ilaç içmekten takip edemez oldum ilaçları vitaminleri😂 teşekkür ederim 😊
Ergingul_ aylinpalaa 15.haftamda bıraktım şuan 32 haftalığız şükür bu zamana kadar bulanmadı bende bırakırken korkmuştum
icegul aylinpalaa ben 2şer adet akşamları içiyordum. 1e düşürdüm öyle öyle bıraktım. Bi gün içtim bigün içmedim denedim kendimi. Böyle yapabilirsinz
Edanur555 Doktorum 4 taneye kadar icilebiliyo dedi ben ilk zamanlar 3 tane içiyordum bi tane gündüz 2 tane gece su an sadece 1 tane gece içiyorum bırakmayı denedim ama bulantim oluyo tekrar içmeye devam 16. Haftadayim