Kızlar hamileliğimin 7.haftasından bu yana yani 25.haftasına kadar prilam kullandım. Doktorum bırakabilirsin artık dedi, bırakmatan da korkuyorum açıkçası çok kötü bir ilk 3 ay geçirdim. Benim gibi başlayıp bu haftalarda bırakan oldu mu acaba merak ediyorum🥹