Kızlar bende 34+3 haftamdayım havalar ısındıkça
Uyku nedir bilmiyorum ne gece ne De gündüz uyuyabiliyorum burun mukozam
Şişiyor nefes alamıyorum horluyorum dün akşam ilk kez ağladım
Bu durum yüzünden 😌 sıcak basıyor karnım sertleşiyor midem ekşiyor ayaklarım o kadar çok şişti ki yürümekte bile zorlanmaya başladım iyi ki yaz hamileliğine denk gelmemişim diyorum bazen eski halimi özlüyorum ama yine de miniğimi düşünüp onun için her şeye değer diyorum bu süreçte annemi
De çok iyi anladım ve daha düşkün oldum anneme
Biraz uzun oldu ama içimdekileri söylemek istedim 🥺