kubradogann 29+2 haftalık hamileyim ve 2 3 aydır hiç bir şekilde gece uykum gelmiyor uyuyamıyorum sabah 8 9 a kadar dönüp duruyorum anca uyuyorum o saate de uyuyunca da akşam 5 6 da uyanıyorum ne yapmam gerekiyor gece uykularımı özledim,🥺
La_le kubradogann canım sen yine gün için de 5 6 kadar uyuyorsun ben 4 kadar uyumuyorum 6 da eşimin alarmı çalıyor 2 saat uyuyorum sonra 12 kadar oturup 12 den sonra uyuyorum 2 kadar yani toplasan 4 5 saat bile uyumuyorum evde zombi gibi dolaşıyorum
kubradogann Esilamasal insanın siniri bozuluyor , yoğurt mu yemiyorum duş mü almıyorum süt mü içmiyorum hatta ninii bile dinliyorum ama tık yok
kubradogann La_le ayyy kıyamam ya düzelir inşallah hep böyle gitmez diyicem de tam düzene bindi diyecez bu sefer de bebisler uyutmaz bizi geceleri 50 kere uyanırız ama yapacak bişey yok canları sağolsun
kubradogann Zehra2412 Şuan ki sıfatımı görseniz bi tavanla akraba cikicaz az kaldı o kadar bakişiyoruz ki
La_le kubradogann canım inşallah hepimiz hayırlısıyla kucağımıza almaya nasip etsin tek istediğim zamanında doğsun su kusmalarim geçsin yüz üstü yatsam bide bu bunlatilar sıcak basmalar bitsin başka hiç bişey istemiyorum
kubradogann La_le 7 aydır toplasan 3 4 kere anca afedersin kustum bulantı oluyordu ama kusma yoktu fazla ama olsun tatlı rahatsızlıklar bunlar sağlıkla gelsin bebişlerimiz🥰
Uzayyyy Ben de beter durumdayım 2 aylık hamileyim 1 aydır 00:00 de uyuyup 03.00 de uyanıyorum . Bu sürede de kötü kötü rüyalar görüyorum . Gündüz de asla uyuyamıyorum . Psikolojim iyice bozuldu . Şartlandırmış gibi hergün aynı saatte uyanıyorum rezalet durumdayım
kubradogann Uzayyyy Bende ilk aylarda çok korkuyordum yani kötü rüyalar görüyordum sıçrayarak uyanıyordum dua oku bol bol inşallah geçer canım
kubradogann La_le denemediğin şey kalmadı şimdi senin kusmamak için farkındayım az çok tuzlu krakermiş, eşkiymiş, sakız çiğnemek vs.vs. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bebişinizi
kubradogann Ela6161 çok fazla vücudun salgıladığı progesteron hormonu yüzünden olduğunu duydum gündüzleri uyku geceleri haliyle uykusuzluk 🥺
Pandaana kubradogann al bendende o kadar 29+3 um uyandım bir kere dön dur birde sabah işe gdiyorum artık çok zor geliyor
kubradogann Pandaana hiç sorma konuyu başlattığım dakikadan beri uyumadım sabah oldu dur bakalım ne zaman yatarım