Ruveyda_baskapan Efemom2 bende öyle ve maskeyi halen daha bırakamadım ben korkuyorum nefes alamıyorum
Limonzeytin Ruveyda_baskapan aslnda tuz şeker kullanan biride değilim erken başladı sanırım 7.ay ödem için.. herşeyimz iyi güzel olsn 😊🤲
Limonzeytin Ruveyda_baskapan bide 1haftadr aşırı uyuyorm ben nasl tatlı uyku modundaym yastk gördümü offf kalkamıyorm 😁😁
Berfin-bektass Ruveyda_baskapan 28.Haftaya bugün girdim anormal bi durum olmuyor sadece bel ağrılarım çok oldu bir de sık idrara çıkma gerisi çok iyiydi🌸
Ruveyda_baskapan Berfin-bektass idrar olayı büyük dert eşim bıktı benden artık seninle dışarı çıkılmaz diyor 😂😂😂