Mamamia Kızlar slm 36+5 teyim .. ne yatabılıyorum ne kalkabılıyorum belim agrıyor sizde durumlar nasıl
Rabiaugur Mamamia ah ah hepimiz aynıyız bacım uykular haram sürekli uyurken ağrılardan sağa sola dönmek istiyorum ama çok zor dönüyorum sürekli tuvalete kalkıyorum ellerim ayaklarım davul gibi şişti mide yanması desen var kaburga kıracak cinsten tekmeler kasılmalar gerilmeler daha da sayarım yani😂
Haticekaya1808 Mamamia 38 haftalık oldum pazartesi sezeryan olacağım günler geçmiyor sanki ağrılar nefes alamama mide yanması kramplar 😵💫😵💫😵💫
Yasemen16 Mamamia 39+4 den bildiriyorum bu haftaya kadar hamilelik geçirmemisim diyorum 🤣yatsam kalkamiyorum otursam oturamıyorum bacaklarım vajina bölgem çok ağrıyor 😆🐣
FeriDee Mamamia 38+4 den selamlar 🤗 arada sancılarım oluyo ama gelen giden yok. Uyuyamıyorum uyusam dönemiyorum aynı yöne yatınca da kramp tarzı ağrılarım oluyo. Lavaboya sıkışıyorum zor yetişiyorm az daha tutmasam kaçacak o derece 😀
Fadimeckrr 37+5 oturdum mü kalkamıyorum , geceleri sağa sola dönerken çok zorlaniyorum 🤭🤪 Tuvaleti söylemiyorum bile 😎
Mamamia Yasemen16 yapmAaaa daha mı kötüleşceniz diyorsunn off allahım 😂napcaz walla uyudum 3 kere lavoboya kalktm uykum kalmadı gitti .. toplasan 2 saat anca uyudum ..
ftmkucuk 36+3 üz bizde. En fazla bugün hissetmeye başladım ayaklarımda ve ellerimde yanma sıcaklık😒 dolaptan soğuk birşeyler alıp tuttum falan. Bugüne kadar yoktu bunderece acaba sıcaklarım bastırmasıyla mı oldu bilmiyorum. Bide artık tam ağırlaştık ödemlerde var ağrılar ondan oluyor. Gece yatarken hep yan yatmaya çalışmak basemlerim bile ağırıyor artık🙊
suleesrky ftmkucuk Bende de durum aynı. 37+5 iz ve geçen haftanin basindan beri ellerimle ayaklarimda yanma ve şişme var. Özellikle sabah uyandığımda ve çok terledigimde oluyor. Bir dogursak hayirlisiyla.🤦🏻♀️
Krdnz48 Bende 37+2 deyim. Sicaklar bastirdi uyutmuyor iyiki hamileligimin sonuna denk geldi yaz yoksa cekilmezmis. Ayaklarim odemli belim agriyor yurumek cok zorluyor ama melegimizi sabirla bekliyoruz o yeterki iyi olsun her halimize bin sükür 🥰
ozlem5757_ 38+2 uykular haram oldu kızlar uyuyamadkça kaşıntı basıyor bana belim bıçak saplanır gibi ağrıyr midem zaten ne yesem davul gbi bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi oldm ve bebeğin kafası aşağıda ama kanala yerleşmemş daha açılma olması için yerleşmesi lazım daha 1 hafta 10 gün var dedi doktor bol yürüyüş dedi ama oturdğm yerden kalkamıyrm nasıl yürücm blmıyrm
Srn_39 38+1 vajina ağrısı acayip bişey ne dönebiliyorum ne uyuyabiliyorum saat başı tuvalete taşınmak zaten ızdırap sıcaklar ayrı bi dert ter su içinde kalıyorum sabaha kadar günde 2 kere duş alıyorum banamısın demiyo resmen ateş çıkıyo içimden🫣
Kararsiz_anne Ya ben 35 haftayım şimdiden bu saydıklarınızı yaşıyorum bel bacak ağrısı sağa sola dönememe kramplarla saat başı kalkıp evi gezip tuvalete gidiyorum sıcak basmaları ödemler. 39 40 haftalarda napcam been🤦🏻♀️🙉🙉
Ecoli28 39 haftalık olduk bugün, 2 gecedir uykular haram, ellerim uyuşuyor huzursuzum hareket edemez oldum, gün sayıyorum artık. Neyseki son 3 🤦🏻♀️
ilkanneligimmm Mamamia 37+6 gece sağa sola dönememe uykusuzluk ya da sık sık uyanmaya merhaba dedik 🙃 birde son 2 gündür kasıklarım belim ağrıyor kasılmalarım var ama düzenli değil ve nişan su yok diye doktora gitmedim bebeğimin hareketleri normal seyrinde, ama özellikle akşamları ağrıları ancak plates topunun üzerinde hafifletiyorum adet ağrısı gibi ağrılarım var 🙈
yildizk burdaki kızlar sizi uyuz etmek istemem ama 38+6′yım ve aşırı rahatım🥲 Sadece yatınca sağa sola dönmekte biraz güçlük çekiyorum o kdr, gariplik bende mi acaba 😅 ama artık ben de sancılar falan yaşayıp en kısa sürede doğurmak istiyorum Allahın izniyle 🥰😅 Allah hepimizin yardımcısı olsun🫶🏻
Gulsaharslan yildizk 38+0 ım bende siizn gibi en başından beri rahat bir hamilelik geçirdim hala da öyle inşallah doğum da çıkmaz acısı 😀
Esma55 Ah ahhh bizde 38+4 olduk ama ne bi sancı ne bi bel ağrısı hiç birsey yok paşamın keyfi yerinde
Nehirimmmmm Mamamia bende 38+2 oldum her yerim ağrıyor gece olunca ağlayasım geliyor tüm vucüdüm uyuşuyor özellikle ellerim kollarım öok ağrı yapıyor uyuşuyor doktor dedi ödem çok oluşmuş ondan dedi bende bi an önce doğurmak istiyorum ama 2. Doğumum olacak çok korkuyorum 🥺🥺 o sancılar o doğum anı falan çok korkuyorum yaaa
Bervnkpsuz 37+4 kaşıntıdan ayak agrisindan sıcak basmalara ne ararsaniz var üstümde 1 ton ağırlık var sanki sıcaklarda cabası 🫠