yesillimonn Cans50 dün akşam bende 1 paket cipsi kolayla beraber yedim dayanamadim sürekli yemiyorum o yüzden pek sorun olacagini sanmiyorum😊
Yogurtlupilav Cans50 abartmayın arkadaşlar 😂canınız çekerse yiyebilirsiniz, sürekli hale getirmedikçe ciddi bir problem olacağını sanmıyorum. Hatta yoğun çikolata şeker anında daha büyük zarar veriyor olabilir :)
Sinemiraz Cans50 bi defadan hiç Bişey olmaz 😂😂😂lütfen bu kadar ufak detaylara takılma sürekli tüketmediğin sürece herhangi bir sorun olmaz
Cans50 yesillimonn ben de sürekli yemiyorum çok az yiyorum belki 2 defa yemişimdie 17 haftada ama pişman oldum yaa
yesillimonn Cans50 afiyet olsun canım bisey olmaz sürekli yemedigin sürece takma kafana millet icki sigara iciyo..
detetedmom404 Cans50 hergün hergün yiyip abartmadığın sürece bişey olacağını sanmıyorum arada kaçamak yapmak lazım😂
Bsk2101 Valla ben de bazen dayanamayıp yiyorum çok vicdan yapıyorum ama kasmamaya başladım sonuçta her gün 7/24 cips yemiyoruz bunu yedin ya uzun bir süre yememeye çalış. Ben öyle yapıyorum arada nefsimi köreltiyorum.
Cans50 Tek olmadığıma sevindim ama neden kendime engel olamadım neden yedim diye pişman oldum.Sanki bebeğime kötülük yapıyorum da pişmanlık duyuyorum ah kızlarr.Annelik ne zor daha şimdiden.
Sumeyyye Hergün bi paket bitiririm bu kadar kasmaya da gerek yok bence zehir değil sonuçta sağlıklı değil ama. 31 haftalığım bi sıkıntı yaşamadım
ElifKarata Cans50 neden bukadar takıyorsunz ben hamılelğim boyunca herşeyi yedim canm ne istediyse Yedim gözüm gönlüm doyana kadar 😘😂
Cans50 ElifKarata bilmiyorum ona zarar veriyormuşum gibi hissettiğim için sanırım yoksa takılmam aslında normalde hep yerim de
Esen Cans50 aserdigim iki şeyden biri ama yemedim 8 aydır içinde cin tuzu var ve zararlı bence az sıkın dişinizi ben hastane çantasına koymayı düşünüyorum dogumd an sonra yemek için 🤦♀️
Cans50 Esen evet haklısınız dişimi sıkmam lazım az sabretmek lazım ama dayanamdım işte 😥bir daha yetmeyeceği inşallah
Sultanesat Cans50 o zman mama takviyesi yap canım suyunu bol bol iç en az. 3 litreyi geçkin su iç sütun en önemlisi zaten su