sevda_cicegi11 12+1 den selamm 🥰 İlk gebeliğim benimde aşırı korkularım vardı hatta tedavisiz hamile kalıcağımı bile düşünmüyordum dış gebelik sanmıştım vajinal muayene ile netleştirdik bebiş olduğunu. Demek istediğim olumsuzluğa odaklanma inşallah hayırlı haberlerle yeniden yazarsın buraya ❤️