Melikeex normal doğumu bilmiyorum ama ben sezeryan oldum ebeler kullandırtmadı hastane hasta bezi verdi onları kullandım zaten iki gece kaldığım için eve gelince de kanama bi miktar azalıyor ultra uzun gece pedi kullanmıştım gayet yeterliydi. Bana sorarsanız hiç de almayın zaten maşallahı var ateş pahası herşey ben on beş liraya falan almıstım da şimdilerde bakıyorum da yüz lirayı aşacak nerdeyse