gazetecimom Berilimnur ben 6. haftamdan beri kullanıyorum. 15+3deyim. 2şer tane içtiğimde daha etkili olduğunu fark ettim. Tek içince çok iyi gelmiyor bana. Bağımlılık yapmıyor uyku yapıyor
Suleyya Berilimnur malesef öyle birden kesilmedi hala mide bulantm var ama ilk zamanlarda ki gibi değil ama kusarsam 3 -4 günde bi kere yada sabahları öğürme oluyo kokulara karşı hala aynı hassasiyet devam ediyo ama çok şükürki ilk üç ay mahvolmuştum o yüzden şuan böyle olmak bile yetiyo
Sadiyekrkc Bende 17 haftaya girdim 1 hafta önce bıraktım bulantım yoktu ama uyku sıfır uyku düzenimi bozdu gercekten bağımlılık yapıyor ama bırakınca birkaç gün sonra alışıyorsun
Emay-Annesi Berilimnur bana hiç iyi gelmiyordu hata daha çok kusturuyordu guatr da vardı bende etki etmiyor du yatriliyordum