Pineapplemom Bazvesem liv ali ovayolu cok ilgili cok anlayışlı muayene 345 doğum normal 6bin sezeryan 7bin
Elasss077 Pineapplemom yeni mi güncellendi bu fiyat? Liv de normal 5.000₺ sezaryen 6.000₺ demişlerdi çünkü 2 hafta önce
Bazvesem Rukiyeeeeee evet bugün gittim. Gayet açıklayıcı ve ilgili bir doktor beğendim. Teşekkür ederim fikriniz ışık oldu bana 😊
Buse_tercan03 Kesinlikle herşeyiyle mükemmel olan ilgisi alakası istediğini sorabildiğin espirili doktor Hatem Hastanesi- Mehmet Yılmaz Genco 👏☀️
Perihan2727 Hatem Hastanesi Mehmet Fethi Güçer. Ben doktorumdan çok memnunum. 3. ve ilk sağlıklı gebeliğim diğer süreçlerde de Fethi beyleydik. Gayet ilgili kibar anlayışlı insana güven veren bir doktor.
Kaleboynutuba Bazvesem özel akademi hastanesi sabiha tuzluoğlu aşşırı ilgili çok tatlı ve sakin hanım hanımcık maşallah doktoruma biz emniyet indirimi olduğu için 145 muyane 3100 normal 3500 sezeryan
Emirinannesiiiii Kaleboynutuba merhaba bende Sabiha hanıma gitmeyi düşünüyorum ama şehir değişikliği yapicak diye duymuştum doğru mu acaba
Kaleboynutuba Emirinannesiiiii daha geleli 1 yıl oldu ve inanın hiçbir bilgim yok yeni başladım bende giderse gerçekten çok üzülürüm tam aradığım doktor kaç tane doktor değiştirdim en çok ondan memnunum inşallah gitmez yaa cabım doktorum ya😢😢
Bazvesem Emirinannesiiiii Kaleboynutuba ZehraEcemaksoy Bende ona gidiyordum çok memnundum ama maalesef gitti. Araştırmalarım sonucu Hatem hastanesi Semra Sarı Yıldız ı buldum açıkçası memnun da kaldım ben sormadan söylediği şeyin açıklamasını yapıyor. Güler yüzlü ilgili bir doktor tavsiye ederim.
Emirinannesiiiii Kaleboynutuba bende isim olarak çok duydum ama gideceğini duyunca tereddütte kaldım açıkçası
Kaleboynutuba Emirinannesiiiii 19dayım canm bulabildin mi ilgili bi doktor bulunca banada yaz gitmiş benim doktorum çok seviyodm onu
Kaleboynutuba ZehraEcemaksoy evet yaa daha şimdi yazıştık gitmil antepte değilmiş çok üzğldüm cidden ağladım gittiği için çok sevmiştim onu 😢😢
Buse_tercan03 sevvaa 3700 normal 4200 sezeryan diye fiyat aldım ama değişebilir dediler.ama hepsine değer yani💛