Bazvesem Merhaba arkadaş doktorumuz maalesef gidiyormuş bizim de bir ayımız kaldı. Gaziantepte önerebileceğiniz doktor ve hastane yazar mısınız?
Pineapplemom Bazvesem liv ali ovayolu cok ilgili cok anlayışlı muayene 345 doğum normal 6bin sezeryan 7bin
Kaleboynutuba Bazvesem özel akademi hastanesi sabiha tuzluoğlu aşşırı ilgili çok tatlı ve sakin hanım hanımcık maşallah doktoruma biz emniyet indirimi olduğu için 145 muyane 3100 normal 3500 sezeryan
bykarakan Bazvesem ncr hastanesinde nazan özdemir ben çok memnun kaldım hastaneden de doktordan da daha sonra da kısmet olursa gideceğim 2 hafta önce sordum ilk doğum sezeryan 3500 normal 3200 olmuş
Pamuksekerimm Liv hospital hatice şahin çok çok iyidir tavsiye ederim canım cok memnun kalırsın emin ol hem hastaneden hem hatice hanımdan🤗
Lylaars Pamuksekerimm bende bekleyeyim bende defalife a gidiyorum da Manolya hanıma memnunum ama pahalı biraz 200 tl doğum ücreti hakkinda da bir bilgim yok
Lylaars Ynme eşiniz ne iş yapıyor ben öğretmenim ondn yüzde 20 indirimim var acikcasi 31 arti 5 benim ki siz
Lylaars Ynme memnun musunuz Manolya hanımdan normal doğum taraftarı olarak düşünüyorlar iyi bir doktor mu sizce
mercimekannesi27 Lylaars ilgili bir doktor mu acaba muayene gidince hemen bakıp çıkarıyor mu yoksa herşeyi detaylı anlatıyor mu
Lylaars mercimekannesi27 vallla ilgili bence esim cok beğeniyor benden bende beğeniyorum kadın ben biliyorum diyor acikcasi insallah doğumu da guzel yapar Allah in izniyle de
melegimmm_ ozlem2794 şükürler olsun sonunda doktor Çağdaşı yazan birini buldum😂😂bende önümüzde ki hafta kısmetse gitmeyi düşünüyorum rica etsem biraz anlatır mısınız nasıl bir doktor