edok yatak odama kuracağım sticker falan aldım duvara, duvar kağıdı gibi duranlardan onlari yapıştırıp beşiği kurasim var kargolar gelip eksikler tamamlandıkca icim içime sığmaz oldu üzerini kapatsak ya çarşafla falan nevresim sermesek tozlanmaz bence sallanan sandalyemi koyacağım emzirme için duvara raf falan asılacak yeni avize aldım zaten eşim bunları yapana kadar 1 ay geçer bence agirkanli baya kendisi 😁