Semanur27-K seni anlıyorum hamileligimi öğrendiğimde babam baypas olmuştu yogunbakimdayken 3 gün adetim geçmişti kimseye dememiştim üzüntüden sandım babam yoğun bakımdan çıktı haberi geldi bız de restorana gittik yemek yemeye halalrim kuzenlerim eşim enistelerim annem ve kizkardeslerim olarak kizkardesime keyfim yerine gelince adetim bile gecikti galiba üzüntüden dedim dememe kalmadan koşa koşa eczaneye gitti bitane test almış restoranın tuvaletinde test yaptırdı bana zorla 😁 orada işte böyle silik çizgi çıktı gittik yemekten sonra kan testi verdik 2 saat sonra haber geldi hamileymiaim 12 sene bu anı beklemiştim çok istediğin için inanmak istemiyorsun ama bunu öğrenmenin tek yolu Jan testi hemen çıkıyor zaten sonuç