Semanur27-K https://imgyukle.com/i/R0TBJy kızlar uzun zamandır bnde anne olmak istiyorum ama ümit te etmek istemiyorum adetim gecikti bugün 3 gün test yaptım böle çıktı ama agrılarımda var..sizce birsey var mı
eylulmihrasmom Semanur27-K bu silik çizgiler de pozitif kabul ediliyor. Ama en doğrusu kan hakkınızda hayırlısı olsun 🙂
Eyluladam15 Semanur27-K var bence canım hayırlısı olsun 2 gün sonra tekrar yap kan veremzsen koyulaşır çizgi 🥰🥰🥰
Edabykl Semanur27-K olsun benim adetten iki gün önce ogrenmistim bu cizgiden cok daha silikti zorla goruyoduk suan 21+4 üz
Tusami Semanur27-K adetin geçmiş zaten , testte de çok belli 🧿hayırlı olsun sağlıkla ilerler inşallah 🙏
Semanur27-K Tusami amin inşallah canım evet iki gün gecti yaptım böle cıktı bnde sok oldum ve üstüne işe geldim şimdi 🤣
Semanur27-K Evrencakar ay inşallah canım benim yarın kan vercem ama bekleyebilirim de haber veririm yine canım 🤲