Svdars ben çok istedim normal olmasını ama mecburi sezeryan oldum malesf çünkü çocuğum makat gelişiydi tersti.ama bu hamileliğimde herşey normal giderse normal istiyorum inş.cnm benimde tam vajinusmus sayılmaz ama ilk evlendiğimde beraber olmaktan çekiniyordum korkuyordum ama bu beyinle alakalı beyinde ne kadar rahat olursan herşey yolunda gidiyo normal doğumu bile normal görüyorsun😉